hola xenia i paula !

, par  Laura Reyes , popularité : 9%

Hola Xenia i Paula,
com aneu ? Jo va bé.
Ma molt agradat la sortida a la jonquea i vos ?
Ere bé aquestes dos dias, se sem bé amusat, pero és llàstima que no se sem parla mes.
Espero que se reveurem.
Adiu !!

Navigation